• Voor € 3,95 bezorgd in Nederland, België € 5,95
  • 14 dagen retour sturen
  • Betaal zoals jij wilt ook achteraf
  • Voor 17:00u besteld, volgende werkdag bezorgd

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten.

Zou u contact met ons willen opnemen over uw klacht? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren.

Een klacht doorgeven

We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@bintra.nl. U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

Bintra
Zaagstraat 15
7556 MX Hengelo (O)

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgtbinnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

Is uw klacht niet naar wens opgelost door ons?

Als een ingediende klacht niet of niet voldoende door ons wordt opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk of contact opnemen met Europese online geschillenplatform (ODR).